Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum


Sie können sich hier anmelden.
Dieses Thema hat 1 Antworten und wurde 813 mal aufgerufen. Bei Antworten informieren

 English Board Sortierung: Alte Beiträge zuerst  
DORN_Roberto
DORN-Groupie
Beiträge: 1.313

29.12.2004 09:03
XtraThread - THX TO SAURON!!!! Antworten

well, im glad to u guy! ur translations r good... but within some faults. but its okay. and i want to say THANK U here!!! it was very well to do this.

ps, if we deceide to write lyrics in english ... ull be the first person, who i will contact to help me!! ;-)

again!!! THANKS FOR THIS GREAT FANWORK!!!
__________________________________

TT

Sauron
Interessierter
Beiträge: 43


29.12.2004 20:40
RE:XtraThread - THX TO SAURON!!!! Antworten

Hey, thanx a Lot, Roberto. Well I hope I can be of assistance, if you like to write English Lyrix.

 Sprung  


X-Stat.de

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor
Datenschutz