Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum


Sie können sich hier anmelden.
Dieses Thema hat 2 Antworten und wurde 632 mal aufgerufen. Bei Antworten informieren

 English Board Sortierung: Alte Beiträge zuerst  
Elegy
Interessierter
Beiträge: 22

31.12.2005 21:26
New Year!!! Antworten

Roberto and Co, i wish you good luck and creativity! I do wait for your new album! I LOVE DORN !!! It is VERY pleasant band!

DORN_Roberto
DORN-Groupie
Beiträge: 1.313

01.01.2006 16:27
RE: New Year!!! Antworten

thx mate:-) and same to u!
__________________________________

TT

mosh
Ernsthafter
Beiträge: 65


02.01.2006 07:20
RE: New Year!!! Antworten

Oh..another English post finally! OK... so I can wish everyone a Happy New Year in English!

2005 was a great year for me. I feel so fortunate that I got to know your music and got to see your concert and meet you!

I have a feeling... it will be a great year for DORN in 2006. I can't wait for the next CD and to see you all again sometime this year!


 Sprung  


X-Stat.de

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor
Datenschutz